۱۳۸۹!!!!

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز

هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. . .







عید همتون مبارککککککککککککک

ایشالاه ساله خوبی داشته باشید

سالی که گذشت.....


ای بابا ۱سال دیگه از عمرمون گذشت ۱ سال دیگه چه قدر زود گذشت

تو این ۱ سال گذشته چه اتفاقایی برام افتاد

فکر کنم سال ۸۸ دقیقا پر حادثه ترین سال عمرم باشه کنکور و دانشگاه و یه مورد دیگه که نمیتونم بگم

دقیقا از روز دوم عید سال ۸۸ شروع شد حوادثی که شاید تو سالهای دیگه به عنوان بهترین و شاید غمگین ترین خاطرات زندگیم ازش یاد کنم

........ 




ادامه مطلب ...

عکسهایی از ساختمان دانشگاه

دلم برا این اسفند کنار بلاگم میسوخت طفلک فقط ۴ تا پست تازه یکیشم اسپم بود:دی


ولی الان میخام خفن ترین پستی که تا حالا تو این بلاگ گذاشتمو بزارم اینجا


عکسهایی از دانشگامون


اونایی که میگفتن این دانشگات کو ایناهاش


بپر تو ادامه مطلب




ادامه مطلب ...

اسپم

زدی

چیه دادا مشکلی داری

امروز چت کردم بلاگمو اپ کنم هیج موضعییم به ذهنم نمیرسه

اصلا به تو چه ربطی داره که من اینجا اسپم میکنم اصلا دلم میخاد مگه صفحه توه

ماله خودمه عخشم میکشه اسپم کنم


لثًل

یل

یب

لیب


ل

ثقلا

شقثلصشفصفبصشثبصشثبلتصشثباد طصخغلثضصبت

حالشو بردی؟

ادامه مطلب ...

خبرو بخون فقط کف نکن

خیلی وقت بود که تو بلاگم خبر و مطلب ای تی نزاشته بودم دیگه بلاگ کاملا به دل نوشته ها داشت تبدیل میشد از این به بعد سعی میکنم بیشتر از این خبر بزارم حالا این یکی رو داشته باشید فقط مواظب فکاتون باشید نیوفته



دیش صدا و سیما به بازار می آید
به گزارش مهر: رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه شبکه های ماهواره ای به عنوان رقیب صدا و سیما مطرح اند، بیان داشت: رسانه ملی سعی کرده در این رقابت موفق باشد و من ادعای توفیق بالا در رقابت با شبکه های ماهواره ای را دارم و با وجود محدودیت هایی که در ایران داریم در جذب مخاطب و جذب اعتماد آنان توفیق داشته ایم.

ضرغامی به راه اندازی شبکه تلویزیونی "فارسی1" در هنگ کنگ اشاره کرد و گفت: مزیت نسبی ما زبان فارسی است و بر این اساس برخی شبکه ها راه اندازی شدند که ظاهر ضد انقلابی ندارند و فقط فیلم و سریال پخش می کنند. به عنوان مثال شبکه فارسی1 در هنگ کنگ است و فقط فیلم و سریال را به صورت دوبله پخش می کند و آنچه می تواند با این شبکه مقابله کند کیفیت فیلم های ما است و بر همین اساس این شبکه ها توفیق نداشته اند.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین از تهیه یک دیش ویژه توسط صدا و سیما خبر داد که تنها برخی شبکه های خاص را دریافت می کند که به گفته او اگر قرار باشد برای دیش های فعلی ما به ازایی در نظر گرفته شود دیش های صدا و سیما قابلیت جایگزینی را دارند

کلاس سی پلاس پلاس

سلام خدمت تمام هم دانشگاهیان عزیز

دوست عزیزمون اقای عباس رضایی مدتیه که در دانشگاه به کمک مسئولان دانشگاه کلاس اموزش سی پلاس پلاس رو شروع کرده این کلاس فغلا روزهای دو شنبه ساعت 14-16 در کلاس 12 برگزار میشه (اگه تغییر کرد بهتون اطلاع میدم) از همه دوستان و علاقه مندان خواهش میکنم در این کلاسها شرکت کنن چون هم بسیار مفید هستن هم زحمتهای دوست عزیزمون رو بی نتیجه نمیزارن


ممنون

پیروزی نوروز باستانی

یادتونه گفتم یه پست میخام بزارم که به این بلاگ ربطی نداره موضوعشم به این ربط داشت که میخاستن نوروز رو به نام ایران تو سازمان ملل ثبت کنن و یه رای گیری بود


همین امروز خبر دار شدم که این روز به نام ایران در سازمان ملل ثبت شد

ایولللللللللللللل

تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک