واحدهای ict در کنکور

خودم خیلی تو فکر این بودم بدونم تو کنکور کادانی به کارشناسی ict موارد امتحانی چیه


بالاخره پیداش کردم خیلی جالبه بخونیدش

مواد امتحانی ict در کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

1.ریاضی با ضریب 3

2. فیزیک مغناطیس با ضریب 2

3.مدارهای الکتریکی 3

4.الکترونیک با ضریب 4

5.ماشینهای الکتریکی با ضریب 2

6.مدار منطقی با ضریب 3


باید یه تحقیقم بکنم ببینم دروسی مثل اصول رادیومکس سوجینگ و ساختمان داده و It تو کدوم دسته از این سوالات است


اگه کسی میدونه ممنون میشم کمک کنه

نظرات 2 + ارسال نظر
داود دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:31

والله خوش پسند که به ما اینجوری گفته:
فیزیک: فیزیک عمومی و فیزیک الکتریسیته مغناطیس ضریب ۲
ریاضی:ریاضی عمومی و کاربردی ضریب ۲
زبان ضریب ۲
اصول دیجیتال و الکترونیک ضریب ۲
تکنولوژی مخابرات ضریب ۳
شبکه های کامپیوتری ضریب ۳
مدارهای الکتریکی ضریب ۳
ساختمان داده ها ضریب ۳

نه داود جان من از دفترچه کنکور نیگاه کردم و اینجا نوشتم والا خوده خوشپسند که از ما میپرسید فیزیک مغناطیس ضریبش چنده حالا اگه خواستی بگو دفترچرو میارم ببینی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:32

دمت گرم ثواب کردی
راستی واسه قیافه جدیدت بهت تبریک میگم
م.م
یکی از بچه های دانشگاه

ممنون دوست عزیز وظیفم همینه

برا قیافه جدیدمم نظر لطفتته دیگه اون قیافه تکراری شده بود و خیلی پیرم میکرد یه خورده بریم تو تریپ سوسولی

ممنون که اینجا سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد