نظر سنجی تاریخی!!!!

همیشه فکر میکردم ما هر ترم برا استادا یه نظر سنجی پر میکنیم برا چی نباید در مورد پرسنل دانشگاهم نظر سنجی انجام بشه؟

چرا نباید اونایی که خوب کار میکنن ازشون تشکر بشه و اونایی که خدایی نکرده کم کاری میکنن شناخته بشن


تصمیم گرفتم این نظر سنجی رو راه بندازم و اسم اکثر پرسنل رو هم بزارم فقط چند تا نکته:

1. نظر سنجی رو طوری طراحی کردم که هرکس فقط میتونه یه بار شرکت کنه

2. برای انتخاب نظرتون از بین 5 گزینه فقط یکییشو انتخاب کنید

3. من تو ابن وبلاگ فقط در مورد بر و بچه های ict حرف میزدم ولی این نظر سنجی حالت عمومی داره پس از هم دانشگاهیام میخام که تو این نظر سنجی شرکت کنن

4. این نظر سنجی بازتاب پیدا میکنه پس جدی بگیریدش و تا جایی که میتونید به تمام دانشجوهای جهاد دانشگاهی خبر رسانی کنید

5. شرکت در این نظر سنجی فقط به ارائه یه نظر ختم نمیشه میتونید اینجا به صورت تشریحی نظراتتون رو هم بزارید

6. نتیجه این نظر سنجی خواه یا نا خواه به گوش همه (من جمله کسایی که در موردشون داریم نظر میدیم میرسه) پس لطف کنید ادب رو رعایت کنید

7. پیشاپیش از همکاری همتون تو این حرکت بزرگ قدر دانی میکنم و بازم میخام همرو در جریان این نظر سنجی قرار بدید تا ما از نظرات همه دوستان با خبر بشیم



برای شرکت در نظر سنجی کلیک کنید

نظرات 10 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:07

واقعا کارتون عالی بود مسئولین ببینن یاد بگیرن یه همچین چیزایی رو تو دانشگاه کم داریم ممنون هم دانشگاهی

ممنون از لطفتون

؟ چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:19

عالی بود امیدوارم موفق باشی مهندس

امین شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:57

فرید وبلاگت خیلی باحال بود.منتظر خبرای بیشتری در مورد ict از تو هستم.

قربونت داداچ رو چشمم
فعلا کمک کنید این نظر سنجی پیش بره تا بعد ایشالا برسیم به ict فعلا دانشگاه و پرسونلش

امین شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 http://www.jugictguy.blogsky.com

فرید وبلاگت خیلی باحال بود.منتظر خبرای بیشتری در مورد ict از تو هستم.

sunmoon جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:57

سلام خیلی دوست داشتم منم شرکت کنم .اما من 3 سال پیش فارق اتحصیل ictشدم.و2نفری از این مسولا عوض شدن.وشاید بقیه هم تغییر روش داده باشند.کلا باز هم خوندن مطالبتون هم مفیده هم یاداوری بهترین روزای زندگیم

به به چشممون به جمال یک عدد پیشکسوت روشن شد!
ممنون دوست عزیز که کامت گذاشتی
همینقدرم کافیه که به اینجا توجه کردی
۲ تا چیز خیلی برام خیلی جالبه
اول اینکه اینقدر منطقی هستید و میگید ((((شاید بقیه هم تغییر روش داده باشند))))
دوم این جمله (((( یاداوری بهترین روزای زندگیم)))) تو جهاد دانشگاهی که منظورتون نیست؟

مهرداد سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 http://manam-minevisam.blogsky.com

میگیرن اخراجت میکننا

اولا که کمال تشکرو ازت دارم مهرداد جان برا اینکه به اینجا سر زدی دوما به چه دلیل؟

فحش دادیم؟ بد و بزراه گفتیم؟ اصلا انتقاد کردیم؟ ما حتی یه نظر ساده هم در موردشون ندادیم خیلی محترمانه و مودبانه کاراشونو زیر ذره بین انتقاد بچه ها گذاشتیم فکر کنم خیلی نامردی باشه که به خاطر این کار کسی بخاد مارو سر زنش کنه

بازم ممنون از حمایتت

نرگس جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:16 http://avayezodiac.blogfa.com

سلام
کار قشنگی کردی... اما من که دانشجوی دانشگاه رشت نیستم!!!!

همین قدر که توجه داشتید جای تشکر داره

داود چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:13

سلام خوبی عزیز؟
آقا من شرکت کردم نظرمو دادم
بای

خیلی گلی عزیز اگه دوست داشتی به بقیم خبر بده

کفشدوزک سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 http://kafshdoozak.persianblog.ir

سلام ! اول اینکه مرسی که به من سر زدین ! و دوم اینکه باید ما خوشحال باشیم که هنوز کسای هستن که ایران رو تو ذهن کسای مث من حک کنن ...
ما ایرانی هستیم وبه ایرانی بودنمون افتخار می کنیم ....

کفشدوزک یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:20 http://kafshdoozak.persianblog.ir

سلام خوبی‌؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد