نظر سنجی تاریخی!!!!

همیشه فکر میکردم ما هر ترم برا استادا یه نظر سنجی پر میکنیم برا چی نباید در مورد پرسنل دانشگاهم نظر سنجی انجام بشه؟

چرا نباید اونایی که خوب کار میکنن ازشون تشکر بشه و اونایی که خدایی نکرده کم کاری میکنن شناخته بشن


تصمیم گرفتم این نظر سنجی رو راه بندازم و اسم اکثر پرسنل رو هم بزارم فقط چند تا نکته:

1. نظر سنجی رو طوری طراحی کردم که هرکس فقط میتونه یه بار شرکت کنه

2. برای انتخاب نظرتون از بین 5 گزینه فقط یکییشو انتخاب کنید

3. من تو ابن وبلاگ فقط در مورد بر و بچه های ict حرف میزدم ولی این نظر سنجی حالت عمومی داره پس از هم دانشگاهیام میخام که تو این نظر سنجی شرکت کنن

4. این نظر سنجی بازتاب پیدا میکنه پس جدی بگیریدش و تا جایی که میتونید به تمام دانشجوهای جهاد دانشگاهی خبر رسانی کنید

5. شرکت در این نظر سنجی فقط به ارائه یه نظر ختم نمیشه میتونید اینجا به صورت تشریحی نظراتتون رو هم بزارید

6. نتیجه این نظر سنجی خواه یا نا خواه به گوش همه (من جمله کسایی که در موردشون داریم نظر میدیم میرسه) پس لطف کنید ادب رو رعایت کنید

7. پیشاپیش از همکاری همتون تو این حرکت بزرگ قدر دانی میکنم و بازم میخام همرو در جریان این نظر سنجی قرار بدید تا ما از نظرات همه دوستان با خبر بشیم



برای شرکت در نظر سنجی کلیک کنید

بازم خلیج فارس همیشه فارس

یه ایمیل برام اومده من چیزی نمیگم اینشو کپی میکنم خودتون بخونید هر تصمیمی میگیرید با شماست


با سلام

فکر می کردم که بعد از تلاش های بیهوده اعراب در رابطه با تغییر نام خلیج فارس ، دیگه اونا اقدام دیگری نکنند. چند هفته پیش من برایتان لینک پایین رو فرستادم و ازتون بابت رای دادن خواهش کردم. اما لازم که بدونید ، در اون روز تقریباً 150،000 نفر رای داده بودند و سهم ما تقریباً بیش از 79% در مقابل کمتر از 21% بود اما امروز تعداد رای دهنده ها به بیش از 364،000 نفر رسیده ولی با تاسف فراوان سهم ما از 79% به کمتر از 75% رسیده واین یک فاجعه است. یادتون باشه که این رای گیری مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل است و نذارید که دوباره نام خلیج فارس به خلیج ع ر ب ی تغییر پیدا کنه

خوبه بدونید که شرکت گوگل مجبوره به هر درخواستی که به طور همزمان از طرف 5000 نفر و یا هر ارگان معتبر و ثبت شده ای ، بابت به رای گذاری یک قانون ، نام ، تعریف و . . . احترام بذاره
پس رو این لینک کلیک کنید و رای بدید


بعدش این ایمل رو به هر کسی که میتونید فورواردش کنید. همیشه یادتون باشه که 

مـــــــــــــــــــــــــــــــــا بیشمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاریم

منم از دوستانم میخام که این ادرسو تو وبلاگاشون بزارن ممنون

وبلاگ باز شد

خب امتحانا تموم شد یه تابستون طولانی بدون دانشگاه در انتظارمونه هیچ وقت فکر نمیکردم از تابستون خوشم نیاد به قول سروش دانشگاه خیلی خوش میگذره حیف تعطیل بشه:دی


بیکار نشستیم پشت سیستم و چشم به سایت بدون اسم دانشگاه که تازه باز کردنش(که همین جا اعلام میکنم این سایت با این شکل و طراحی فقط مایه ابرو ریزیه) دوختیم ببینیم نمره ها چه طوری از اب در میان


بیکاریه تابستون در پیشه

ولی مهم نیست چون تابستون کوتاهه(زد بازی*)