بالاخره شروع ترم ۲

شروع ترم 2 خیلی زود تر باحال تر و خنده دار تر از اون چیزی که فکر میکردم اتفاق افتاد
بخونید...

قبلش یه نکته این پست بیت الماله اگه خوندید و کامت نزاشتین اون دنیا باید جواب پس بدید :دی

ادامه مطلب ...

منتظرید؟؟؟

سلام خوفید؟


چیه منتظرید پست روزه اولو بزارم خوب برید دیگه صف واینستید این هقته نمیرم دانشگاه


کی قول داده بود من؟ خوب چی کار کنم ۷-۸ تا از اماما با هم به رحمت خدا رفتن کلاسا برگزار نشد دیگه 


برید برید ماماناتون نگران میشه هفته دیگه همین موقع بیاید یه پست توپول میزارم بالا


کاری ندارید؟


دیگه رفتم بای بای

شروعی دوباره

با طی فرایند انتخاب واحد و تقدیم برگهای سبز تحفه درویشان اخرین شمارش برای شروع نیم سال دوم تحصیلی اغاز میشه فکر کنم هفته دیگه همین موقع براتون ماجرای روز اول ترم ۲ رو بنویسم البته این دفعه فکر نکنم مثل ترم قبل برم تو در دیوار و کلاسای دیگه ولی به خاطر هیجان انگیز شدن بلاگم شدم قول میدم روز اول یه خول و چل بازی در بیارم که هفته دیگه چیزی برای نوشتن داشته باشم


هم دانشگاهیان عزیز میبینمتون

بقیه هم که نمیبینمشون ....... هیچی دیگه نمیبنمشون برید بخابید دیر وقته هفته دیگه بیاید براتون  یه پست باحال میزارم بای بای



هوی نمیمیری یه نظر بزاری دیگه اگه خوندی و نظر نذاشتی امیدوارم برق خونتون همین موقع بره

انتخاب واحد ترم2

با سلام خدمت تمامی هم دانشگاهیان عزیز

طبق اولین خبرهای دریافتی والبته رسمی از دانشگاه تاریخ انتخاب واحد برای دانشجویان ورودی جدید ICT برابر با 13و14 بهمن است

توصیه میشود برای انتخاب استادان مجرب تر در اول وقت روز کاری 13بهمن برای انتخاب واحد مراجعه فرمایید


با تشکر

انچه گذشت.......

ای بابا ترم یکم تموم شد

اون چیزی که من از ترم یک دانشگاه دیدمو و احساس کردم اینه(خیلی خلاصش کردم)

بخونیدو و اگر خواستید شما هم حستونو بگید به اسمو خودتون میزارم تو بلاگ

.......>>>

ادامه مطلب ...

جدا تموم شد؟

اووووووووووووووووووووه خدای من امتحانات بلاخره تموم شد

الان من اینطورییم

بلاخره کلک این پیش میشارو کندیم خدا رو شکر همشونو خوب دادم

خب پایان امتحانات = شروع الافی

از نمونه های الافی اپدیت کردن بلاگ پس بزودی دوباره کارای بلاگو از سر میگیرم

یه خلاصه ای از انچه گذشت ترم یک به یه سریا قول داده بودم دارم روش کار میکنم 7 بهمن که بازگشایی دوباره بلاگه اون پستو میزارم

میبینمتون

فعلا