اسپم

زدی

چیه دادا مشکلی داری

امروز چت کردم بلاگمو اپ کنم هیج موضعییم به ذهنم نمیرسه

اصلا به تو چه ربطی داره که من اینجا اسپم میکنم اصلا دلم میخاد مگه صفحه توه

ماله خودمه عخشم میکشه اسپم کنم


لثًل

یل

یب

لیب


ل

ثقلا

شقثلصشفصفبصشثبصشثبلتصشثباد طصخغلثضصبت

حالشو بردی؟



نه تو به چه امیدی ادامه مطلب رو زدی مثلا فکر کردی میخام اینجا چیزی بنویسم نه سوال دارم دیگه جواب بده


هو چرا د رمیری نبند صفحرو

نبنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننند


نظرات 3 + ارسال نظر
جیغ یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 00:30 http://jootii.blogsky.com

آخی دانشجوی ترم چندمی؟ 1 یا دو؟


ترم ۲ عزیزم و با این مسئله هیچ مشکلی ندارم و بهش افتخارم میکنم ولی فکر کنم شما یا هیچ وقت دانشگاه نرفتی یا شایدم دانشگاتو از ترم ۷ شروع کردی که به یه دانشجوی ترم پایین به دید تمسخر نگاه میکنی

امیدوارم خوب بشی برای بهبودیت دعا میکنم عزیزم

ای بابا این عقدم داره مصری میشی تو جامعمون ها همش تقصیر این رژیم دجاله که مردم رو این طور عقده ای بار اورده

جیغ یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:43 http://jootii.blogsky.com

خب حرفتو پس بگیر
گفتم یک یا دو چون اون موقع هنوز به ادم اول راهه و امیدوار و دانشگاه کیف میده ولی وقتی میری ترم 3 و 4 دیگه از اون چیزی که فکر می کردی باید باشه خبری نیست....

من ترم اول دوم دانشگاهمو خیلی دوست داشتم
من ترم اول که بودم هر چقدر شیطنت که می خواستم می کردم
از رفتن تو توالت پسرا بگیر تا رفتن تو سلف سرویسشون سرک کشیدن تو ازمایشگاه ها کارگاه مکانیک و همشم با جمله ی ببخشید ترم اولی هستیم جایی رو بلد نیستم از زیر نگاه های بد شون فرار می کردم....

در ضمن اینکه بگن اا ترم اولی هستی ربطی به حکومت نداره
همه جا هست ....

و چون توام دانشجو کامپیوتر هستی مث خودم منم برات ارزوی بهبودی می کنم چون خیلیاشون از بزم ورود به دانشگاه فکر می کنن که مهندس به دنیا اومدن و زیادی جو گیر میشن.....

ب من عادت ندارم حرفمو پس بگیرم

اره این حرفو زیاد شنیدم ولی دوس ندارم خوشیی که الان دارمو با فکر این که قراره ۲ و ۳ ترم دیگه دانشگاه برام بیمزه بشه از دست بدم در ضمن من الان بچه های ترم بالاییمونو میبینم خیلی شادن و مشالله از ما شر ترن فکر کنم مشکل از یسری افراد دیگه باشه

خب اینارم گفتی که من بفهمم دختری باشه باشه فهمیدم
خیلی قشنگه که ادم بره خودشو جلو بقیه سکه یه پول کنه و بعد فکر کنه فرار کرده به اعتماد به نفست تبریک میگم

منم نگفتم گفتن ترم اولی یا ترم دومی ربطی به حکومت داره متاسفانه بعضی ا از فشارهای این حکومت باعث شده مردم عقده ای بشن و بخان همه جا با تمسخر دیگران خودشونو بالا ببرن و با این کار از درون یه لذت هر چند زود گذر نصیبشون بشه این کار این رژیمه

عزیزم من دانشجوی کامپیوتر نیستم و از رشته کامپیوتر بدمم میاد یعنی کلا نسبت به چارتشون احساس تهوع دارم چون چیزایی که من بیرون دانشگاه خودم ختمشونو خوندم تازه دارن به اینا درس میدن

از بزم ورود به دانشگاه یعنی چی؟ منظورت در بدو وروده دیگه نه؟ بزمD:

خوب منم هیچ احساس مهندسی نمیکنم چون نه رشتم کامپیوتره نه نیازی به واحدهای مزخرف کامپیوتر برا یاد گرفتن دارم اگه ادم با گذروندن اون واحد ها احساس کنه که مهندس به دنیا اومده که خیلی داغون تشریف داره

دلت برا من میسوزه؟ چه جالب یه نقطه اشتراک داریم
منو کسی مسخره نکرده کلا نمیتونن مسخره کنن مگر کسایی مثل تو دنیای مجازی چون تو دنیای واقعی تو شعاع 5 متری با احتیاط رد میشن

مرسی که دوس داری یواش یواش خوب بشم ولی خوب من برات ارزو میکنم تند تند خوب بشی چون با این وضعیتت اگه سریع خوب نشی به جامعه اسیب میرسونی

با بای هانی

جیغ یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 14:13 http://jootii.blogsky.com

وای تو چه موجودی هستی بچه...
اومدم گفتم قصد وتوهین نداشتم کلی حرف بار من میکنی
کاملا مشخص شد که به زور سنت به 18 می رسه هنوز گستاخی تازه به بلوغ رسیده ها رو داری....
بچه جان کجای دنیا رو گرفتی که اینطوری حرف می زنی تازه اول راهی....
بری بالا بیای پایین رشته تون زیر مجموعه کامپیوتره....
درضمن من نیازی ندارم که بگم دخترم چون از نوشته هام و پروفایل وبلاگم مشخصه...
بچه جان من حداقل شش سال ازت بزرگترم و فکر کنم باید ادبتو رعایت کنی
د

شرمنده مامان بزرگ اخه از نوشته هاتون نهایتا بر میامود که یه عقده ای 14 ساله باشید بازم شرمنده ننه جون برو به کارات برس بابای

لطف کن دیگه کامت نزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد