سالی که گذشت.....


ای بابا ۱سال دیگه از عمرمون گذشت ۱ سال دیگه چه قدر زود گذشت

تو این ۱ سال گذشته چه اتفاقایی برام افتاد

فکر کنم سال ۸۸ دقیقا پر حادثه ترین سال عمرم باشه کنکور و دانشگاه و یه مورد دیگه که نمیتونم بگم

دقیقا از روز دوم عید سال ۸۸ شروع شد حوادثی که شاید تو سالهای دیگه به عنوان بهترین و شاید غمگین ترین خاطرات زندگیم ازش یاد کنم

........ 




کنکور: خوب ۱۲ سال درس خوندیم تو این مدرسه تو اون مدرسه که اخرش چی بشه یه کنکور مسخره که بری دانشگاه پوستت کنده بشه کلی فشار روت باشه اخرشم چی؟

به حقت نرسی نمیگم نابغه بودم ولی از خودم بیشتر انتظار داشتم در هر صورت بگزریم...

دانشگاه: وارد یه دنیای جدید شدم یه دنیایی که فکرشم نمیکردم این قدر جالب باشه دانشگاه...

یه فضای صمیمی پر از خنده و شوخی و تفریح بر عکس فضای بی روحه مدرسه این بهترین تحول زندگیم بود که امسال رخ داد دانشگاهو دوس دارم

موضوعی که نمیتونم بگم : خوب چیزه زیادی در موردش نمیتونم بگم فقط اینکه برای اولین بار تو عمرم این اتفاق افتاد و بهم به دنیا تجربه داد واقعا خدا رو شکر میکنم که اینقدر تجربه رو یک جا بهم هدیه داد


اما تو سالی که گذشت چند تا اتفاق دیگه هم افتاد

بیشتر از قبل و به صورت کاملا جدی به کار چسبیدم و یه ادم کاری شدم

رفیق بازی و الکی چرخیدن این ور اون ورو کنار گذاشتم (البته تقریبا:D)

انتخابات و حوادث بعد از اون کشت کشتار هم وطنام و اینکه دیگه مطمئن شدم تا وقتی که زنده ام هیچ تغییری در وضع این مملکت رخ نمیده

و........


امیدوارم سال جدید هر چی که باشه و هر چی که هست سال خوبی هم برای شما هم برای من باشه دوس دارم سال 89 برام پر از خوشی باشه برای شما هم همچین ارزویی میکنم


دوس دارم شما بنده خدا شایدم موجودی به نام فرید گرامی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد