اموزش الگوریتم نویسی

بد نیست یه سری هم به الگوریتم نویسی بزنیم البته اینو باید قبل برنامه نویسی میزاشتم ولی خوب هر وقت از اب بگیری تازست

این اموزش در ۱۷ صفحه pdf اماده شده که یه عالمه تمرین با حالم توش داره من که خیلی استفاده کردم ازش فکر کنم به درد شمام بخوره برا تمرین الگوریتم نویسی چیز خوبیه

فایلشم خودم اپ کردن برید از توی 2shared دانلود کنید از لینک زیر

از اینجا باید سیوش کنید


دانلود با حجم ۵۰۹ کیلو بایت




فکر کنم اونطور که تو بک گراند فایل نوشته یه کار تحقیقاتی از دانشگاه زاهدان واله سال 83 خلاصه هر چی هست دستشون درد نکنه کار مارو که راه انداخت

مدرسش اقای نیک محمد بلوچ زهی و  تهیه و تنظیم کارم ماله اقای مرتضی سرگلزایی

Keep it up

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:49 http://avayezodiac.blogfa.com

سلام
دربه در دنبال تمرین الگوریتم نویسی میگشتم که با خوشحالی اینجا رسیدم اینم که فیلتره :(

یک مغز سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 http://manemohoomi.persianblog.ir

فیلتره ه ه ه ه ه )):

worldmohammad پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18

لینک دانلود حذف شده اگه میشه برام ایمیل کنید یا لینکو همینجا درست کنید خیلی احتیاج دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد